Marja van den Berg

Fractie Secretaris

63 jaar

Nieuwleusen

De mens centraal, transparantie, eigen kracht in verbinding met de samenleving, nieuwe wegen zoeken. Dat zijn voor Marja persoonlijk begrippen die steeds belangrijker worden. Je verwonderen, open kijken naar je omgeving en je eigen route daarbij bepalen.

Marja van den Berg is onze nummer 2 op de van D66 Dalfsen en secretaris van de fractie

Wie is Marja van den Berg?

Marja van den Berg komt uit Nieuwleusen en is al 4 jaar onze secretaris van de fractie. Zeer recentelijk was ze nog erg actief in het bewonerscomité Jagtlusterallee, die met succes de Bomenkap heeft kunnen voorkomen.

Marja staat bekend als intelligent, betrokken en transparant. In haar visie staat de mens centraal en gelooft ze sterk in de eigen kracht van mensen. Essentieel daarbij is dat mensen ook in verbinding moeten staan met de samenleving en daarvoor maakt zij zich hard. Verder is ze graag op zoek naar nieuwe wegen en staat ze open voor nieuwe ideeën.

Marja van den Berg is momenteel HRM adviseur en begeleider/coach bij de (rijks-)overheid. Zij voelt zich vooral aangetrokken door situaties waarbij veranderingen nodig zijn. Adviseren en ondersteunen van organisatieveranderingen. Begeleiden van medewerkers die op een indrukwekkend kruispunt in hun loopbaan staan.

Beleidsterreinen: Verkeer en vervoer, openbare werken, recreatie en toerisme en beleid aangaande Nieuwleusen

Meer van Marja van den Berg